من از این امتحان چند ساعت دیگه ام جز پاسی چی میخواهم؟؟:( این استاده این ترم همه جوره تغییر رویه داده کاش حداقل تو پاس کردن دانشجو تغییر نکرده باشه:( 

خسته ام . 

نمره های کلاس زبان هم اومد و قبول شدم . الان سوابق تحصیلیم چهارترم تموم شده.چقدر دیدنش هم دلگرم کننده استش . نمره اورال اکسمم خیلی پایینه چند ترم. انگار نمیتونم همزمان هم کار کلاسیم قوی باشه هم این :)) ولی اشکال نداره . بهمن شروع میکنم به بلند بلند بلند خوندن متن های کتاب و غیرکتاب . میگردم حتما یه پادکستی چیزی هم پیدا کنم در کنارش واقعا شنیداری ضعیفم از ابتدا تا به الان و اها خوندن با خواننده ها بلکی که بهتر شه . اولا برعکسی بود یهو روند نزولی گرفتم:)) اینکه البته استرس میگیرتم هم بی تاثیر نیست . اینکه یکی از بچه ها خودشون ترکن اون یکی هرسال چندماه چندماه ترکیه استش کلا از اول همه یه میلیون تا کلمه بیشتر از هممون بلدبود در بدتر به نظر اومدن من و بی اعتماد به نفس تر کردنم بی تاثیر نیست :/ وگرنه گیرایی مطالبی که استاد سرکلاس میگه من بهترم .:| هشتگ روحیه دهی‌.

خیلی خسته ام کاش امتحان فردا رو پاس بتونم بشم :( کاش هفته‌ی پیش رو اینقدر وحشتناک که به نظر میاد نباشه:(

کاش امتحانا زودتر تموم شه اینجاهم راحت شه برگرده سر روال سرخوش قبلی:/