+ پاک شد.

+میگه اینجوری ترمی دویست و هفتاد تومنه و این سطح سه ترم طول میکشه ولی الان تودوره فشرده دوماه طول میکشه بعد براتون ارزون تر هم درمیاد نهصدوخرده ای :))) لعنتی نگو اون جمله رو خب . از لحاظ زمانی اره خیلی خوب میشه ولی صدو خرده ای گرونتر میشه که :)) ولی صداش خوب بود باز زنگ میزنم سوال بپرسم حرف بزنه :)))) 

+داشت میگف اون موقع تو بازاربزرگ  یه نوشته زدن که هیچ گونه کالایی به خانم های بی حجاب فروخته نمیشه و خانم های محجه هم یه تخفیفی دارن . نمیدونین که چه تاثیری داشت کلی خانم رفتن چادر خریدن همونجا . از لحن خوشحال و راضیش بگذریم مگه نگفتی گفتن هیچی نمیفروشیم:))

+ من کلا همیشه گوشوار رو از همه بیشتر دوست داشتم تا اینکه یه دوره حساسیت شدیدی به همه مدل نشون دادم . الان یماهی میشه دوباره عادی شده البته فقط به نقره . دیگه سریع افتاده به جونم برم گوشمو یه سوراخ دیگه هم بکنم . میگن تابستون خوب نیست یه تحقیق کنم اگه دلیلش صرفا بابت استخر و دریا و ایناست که من نمیرم اوکیه . بعد دیگه دیروز نشستم تو تایمای پرتم یسری انگشتر و گوشوار جدا کردم تو اینستا از بس ظریف و قشنگن دلم همشونو خواست :(  میترسم ریسک کنم فعلا بچسبم به نقره . یه درمونگاه هم میشناسم که سوراخ میکنه اگه باز میدونین چه مراکزی باید رفت ممنون میشم بگین . بعد کلا سوراخ های زباد رو گوش دوست دارم . مثلا اون فضای بالا یا همون بالا رو کناره و... بعد کلا گوشم از حساسیت و فلانش بگذریم خیلیییی کوچوله ئه . موهامم فر و کوتاهه (تا وسطای گردنمه ) کلا به سختی دیده میشه بنده خدا .نمیدونم چرا اینقدر قفلم روش :))) 


+ کل خرداد یجور شده از برای تعطیلی ها و هرچی ، که هفته ای یه جلسه رفتم کلاس دلم تنگ شده :((( کاش امروز، فردا بود خب . من کلاسمو میخوام :((