دوساعتی میشه که بیدارم و سه ساعت دیگه امتحان دارم و اگه براتون سواله که چقدررامتحان ؟ خودمم نمیدونم دیگه حال ندارم یحتمل تا پایان خرداد بجز این بزرگوار پنج تا امتحان دیگه دارم  که دوتای دیگش هم توهمین هفته استش .

ساعت ده امتحانه باید بچه خوبی باشم تندتند بنویسم که تا یه ربع به یازده تموم کنم که زود برگردم خونه کارای کلاسو بکنم درسشو بخونم حموم برم اون کارایی که چند روزه موندن رو بکنم و اگه شد بخوابم:)) خیلی رویاییه به همه برسم نهایتش فقط کاراشو میکنم درسشو میخونم بدو بدو تو گرما میرم :| کاش شب که میام این پست رو پاک کنم ویرایشش کنم فقط بنویسم به همه رسیدم . امتحانام رو عالی دادم و از همه مهم تر برنامه ی اقای نورآقایی ساعت شیش بوده و به اونم رسیدم و برای اولین بارراز نزدیک پای حرفاش نشستم و حسرت شنبه رو شست برد :(



بعدا نوشت : امتحانم تا یازده و ربع طول کشید . اگه اون سه تا ابتکاری که زدم درست بوده باشه بعد مدت ها کامل میشم:)) درواقع بعد چمن که سفید داد اولین نفر بودم که برگشو داد دیگه دویدم بیرون . تو راه زنگ زدم اقاهه جلسه بود دیگه یادم رفت زنگ بزنم :| ازالان به بعدم بعیده جواب بدن . اون کارام فقط رسیدم تمرینو انجام بدم بقیش همه مونده تا الان :)) برم دور بعدی . و اینکه رسما دیگه توانایی وا نگه داشتن چشممو دارم از دست میدم .تازه ناهارم نخوردم . صبونم که نخورده بودم کلا از اون وقت صبح تا حالا یه دونه دونات خوردم .روزه بگیرم سنگین ترم :))

بعدا نوشت: این یکی اصلا خوب پیش نرفففت اصلا . من چندوقت پیشا بیشتر وسط خواب سرفم میگرفت نفس نمیتونستم بکسم اینگار که باعث میشد هی سرفه کنم و چند ساعت کش میومد .یمدت بود پیداش نبود سر کوچه کلاسم رسیدم شروع شد . تمام طول کلاس داشتم سرفه میکردم البته بی صدا . اصلا نفهمیدم امتحانم چی نوشتم رفتم بیرون خانم مهربونه گف برم اونجا زیر کولر بشینم :ایکس داشتم میومدم هم میگف یه اب بخور باز . خلاصه نه فهمیدم استادچی میگه نه فهمیدم خودم چی میگم . یسره هم امروز حرف زدنی بود کلاس :| دیگه بعدداون دوبار که باید حرف میزدم استاد فهمید چقدر نابودم اسممو نگف :)) هیچی دیگه بعد صد جلسه قبل فکر کنم سقوط سهمگینی در انتظارمه . :)) بعد نمیدونم چرا هرچی سوال نکته دار و یهو تغییر رویه میده از سوالاش از من میپرسه که بلد نباشم :)) :| البته اینو اگه تمرکز داشتم میتونستم بگم ولی درگیر میوت کردن سرفه بودم .

امتحانش خیلی سخت بود اصلا مطلب خاصی نبود ولی فکر نمیکردم اینقدر سخت بده :| میگف این دست گرمیه برا فایناال . من همینجا انصراف میدم :))