چرا همش اینجوری میکنی خدا ؟ یعنی یبارشم حق من نیست ؟ اینقدر لیاقت ندارم ؟ اینجوری فقط هربار میشکنم قلبم خط خطی میشه بعد اونجوری که تو بخوای هم پیش بیاد دیگه قلبی نیست که براش ذوق کنه ها . آراگورن رو هم باید ضمیمه این موضوع کنی که با دستان شفابخشش بیاد قلبمو فشار بده خطا از بین برن ... این رسمش نیست منم بندتم همونقدرر که بقیه چطوری ازت خواهش کنم خب؟


+خودت میخوای اینجوری پیش برم بعد یهو تق میزنی هولم میدی با مغز بخورم زمین ؟ میخوای شک کنم ‌که استی ؟ چرا حالا که به حد ‌کافی ناراحت بودم تازه بهتر شده بودم . چرا ؟ حالا که اینجوری شده چرا نمیکشی از تنم بیرون این گر گرفتگی رو حسی که تمام اعضای درونیم دارن پاره پوره میشن ؟ تمومش کن اینو که میتونی ... میبینی که همینن .عادی نمیشن سخته .گناه دارم .الان وقتش نیست نیاز به یه دنیا تمرکز دارم ... اخه یعنی اینقدر وحشتناکم که وقع نمینهی بهم ؟ اونم اینجوری ؟؟؟؟؟ نمیشه یبارم برعکس بشه ؟؟؟؟؟ باور کن حقمه نیاز دارم.