فیلم بلید رانر رو دیدم . بلید رانر قدیمی همونی که برای سال ۱۹۸۲ استش اگه اشتباه نکنم . یک ساعت و پنجاه و هفت دقیقه بود و من میتونم دو ساعت و نیم ازش حرف بزنم ... تنها به این جمله که ایا از اون مو سفید هم انسان تر داشتیم تو فیلم اکتفا میکنم . بلکل برای من مفهوم انسان کیه چیه خود شناسی داشت . ابزاراتشون و حرف ها و دیالوگ ها .طرز استفاده ی اون دستگاه تست  . اوریگامی ها . احساسات وای خیلی خوب بود .لحظه شماری میکنم برای زمان بعدی که فرصت میکنم فیلم دومش رو ببینم . 

درضمن نکته جالب دیگش برام این بود که مدت ها بود که فیلم رو داشتم و امروز نگاه کردم و اینکه آینده ای که توش اتفاقات رو داشت نشون میداد ۲۰۱۹ بودش . 

دیروز  گفته بودم که چقدر دلتنگشم . داشتم میگفتم صبح دیدم از دور میاد و برخوردم با ماجرا ؟ از استرس فلج شدم  و دیگه سرمو هم بالا نیاوردم تا اینکه حس کردم از پهلوم رد شد ... اخه نمیدونستم باید سلام کنم با اخم سلام کنم نگاهش نکنم نگاه کنم رو برگردونم با لبخند برخورد کنم یا که چه:))
+ برای اینکه از گمراهی درش بیارم عکس دو نفر رو بهش نشون دادم که چقدر شبیه همن و من ازین تیپ چهره ها خوشم میاد بلکل . (هیچ ربطی هم به چهره کراش از دست رفتم نداشت ) میگفت سر این که ورشکست میشدی فقط ولی بخوای رو این (عکس دومی ) کراش بزنی نه تنها ورشکست میشی بلکه سلامتتم از دست میدی کلسترول چربی قند همه چی میتونی بگیری کم مریضی همین جوری :)) عکس اولی هم هیچی کلا میگفت کسی که همچین مسیری داره تو زندگیش حرفی ندارم درموردش:)) ولی خیلی خفنههه . حالا من حرفی نزده بودم اصن :|
+ رفتم نمره میانترم یه درسم رو بپرسم . استاد درسی که حذف کردم که مدیر دانشکده هم استش حضور داشتن :| خودش هم مدیر گروهمونه :)) اونورم استاد امتحان بعدیم نشسته بود . گفت بمونم چند لحظه که استاد اولیه گفت شما امتحان ندادی نه گفتم نه و توضیح دادم گفت میومدی دیگه دخترر خوب . پروژه برام مهم بود و کلی ازین حرفا . گفتم نمیدونستم تا آخر امتحانا وقت داریم برا پروژه شب قبلش تا صبح داشتم روش کار میکردم اما موفق نشدم اگه میدونستم چهارتا فرمول برا امتحان حفظ میکردم . گفت حیف شد همش حضور داشتی راضیم ازت و اینا :(((((( خجالت میکشیدم جلو بقیشون بگم که نمیخواستم مشروط شم . نمره نیاز دارم . بخاطر همین نیومدم . خودم رو با حکمت و ترم بعدتر که با مارال میتونیم با هم برداریم قانع میکنم :( بجاش نمره هامو خوند بالاخره اوضاعم خوب بود یه نمره کم دارم درمجموع اون نمره ها . پایانترم یه ده نمره بتونم بنویسم عالی میشه .
امتحان امروز هم پنج تا سوال بود . دوتا و نصفی نوشتم :دی  میانترمم نمیدونم چند شدم .