با توجه به پارسال همین موقع هامرداد های با طعم ایستک هلو و اناناس و اتفاقای وحشتناکی که این روزا هی میفته و نمیخوام ازشون بنویسم و تلاشای بی نتیجه ،ذکر هر ساله تابستون از بانو لانا دل ری  انتخاب میکنم:

summertime sadness

 

 

+چون باز به نقل از بانو دل ری در این اهنگ درحالت

 like the stars miss the sun in the morning sky بسر میبرم .زین سبب هرچقدرم دارم تلاش میکنم بهش بربخورم نمیشه .:||  به شکل عجیبی نمیشه ها حس میکنم تو دوتا دنیای شیشه ایه متفاوتیم:))

 

+بعدازظهر زهرا رو قراره ببینم وقت نمیکنم براش کادو تولد بگیرم :( نمیدونم باید بگیرم یا نه . دلم برای تهران دابشو تنگ شده ... :( 

 

+ پالت گفت اخر ماه کنسرت داره تهران . من خبر داشتم از یه هفته قبل بنا به دلایلی.گریه هامو کرده بودم در جواب تمام فرستاده شدن اون ویدیو که قلب من هم ضبط کرده بودتش با ناشیت تمام، با لبخند و تسلط کامل برخود جواب میدادم ولی هنوز نتونستم لایک کنم . دستم نمیره به لایک نمیتونم کنترل کنم کامنت نذارم :)) بعد اینجوریم که بابت توجهشون و به یاد من افتادن باید ممنونشون باشم یا فکر میکنن که کور و کرم که نوتیف پیج قلب جان و پالت برام بستست؟ یا من هربار انلاین شم نمیرم این دوتا پیج؟ جاهای دیگه میبینین بفرستین خب:((

 

+بهونه میخوام که برم اونجا ... :( لعنت به من لعنت لعنت لعنت. 

 

+دلم یه اقای کریپسلی میخواد:(